ICD-10 Hastalıkların Uluslararası Sınıflandırılması | Antiepileptik, sedatif-hipnotik ve antiparkinson ilaçlarla zehirlenme

A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
W
X
V
Y
Z
ICD-10 Sınıfı Adı
T42 Antiepileptik, sedatif-hipnotik ve antiparkinson ilaçlarla zehirlenme
T42.0 Hidantoin ürünleri ile zehirlenme
T42.1 Iminostilbenler ile zehirlenme
T42.2 Süksinimidler ve oksazolidinedionlar ile zehirlenme
T42.3 Barbitüratlar ile zehirlenme
T42.4 Benzodiazepinler ile zehirlenme
T42.5 Karma antiepileptikler ile zehirlenme, başka yerde sınıflanmamış
T42.6 Antiepileptik ve sedatif-hipnotik ilaçlar ile zehirlenme, diğer
T42.7 Antiepileptik ve sedatif-hipnotik ilaçlar ile zehirlenme, tanımlanmamış
T42.8 Antiparkinson ilaçlar ve diğer merkezi kas-tonüs baskılayıcılar ile zehirlenme

Hastalıklar

Travma Sonrası Bunalımı Travma Sonrası Bunalımı
Travmatik bir olay, günlük olağan olayların dışında olan ve kişiyi derinden rahatsız eden bir olaydır.Birçok olay böyle bir etki gösterebilir.
Astım Astım
Astımlı kişilerin akciğerlerindeki hava boruları (bronşlar) hassastır. Bu kişiler belirli tetikleyici faktörlere maruz kaldıklarında, hava boruları nefes almalarını güçleştirecek şekilde daralır.